Koulussa on kivaa. Aika menee ihan siivillä. Se on kyl hyvä asia kun Se lähti taas töihin. Tulee joskus kolmen viikon päästä. Mulla ei ole onneks kerinny olemaan kauhea ikävä. Lentokentälle kun Sen vein niin kyllä siinä taas itku tuli. Yritän aina olla itkemättä, mut jotenkin aina vaan niin käy. Kyl se sit taas mun luo palaa kunhan nyt jaksan vähän odottaa.
Mulla on taas sellanen Entiiä-ongelma. Hitto kun on ärsyttävää. Oon aina ollu tosi huono tekemään mitään päätöksiä. Ehkä siks ku oon vaan niin epävarma itsestäni ja tekemisistäni. Nyt oon yrittäny sitä parantaa. Yleensä mun ajatukset on ollu sitä luokkaa et olen ihan huono ihminen ja en pysty mihinkään. Nyt olen viime aikoina yrittänyt aina lykätä sellaset ajatukset pois mielestä ja yrittäny korvata ne sellasilla, et kyl mä olen hyvä ihminen ja pystyn vaikka mihin. Pystyyhän kaikki muutkin vaikka mihin niin miksen mä pystyis. Oman sisäisen äänen muuttaminen on kyllä melko vaikeeta, mut ehkä se sit helpottaa munkin oloa.
Oli taas menny melkosen pitkä aika viime kirjotuksesta, mut ei sitä aina tule kirjotettua. Eihän mun elämässä edes tapahdu mitään merkittävää joka päivä. Enkä halua tästä sellasta, et tänään kävin kaupassa ja ostin leipää vaan haluun selvittää mun pään sisäsiä juttuja. Voin sitten lueskella ja ihmetellä miten olen joskus ollut sellanen ja tollanen. Mua väsyttää aivan hirveesti, mut en oikein vois mennä nukkumaan. Ärsyttävää.