Voi vitun vittu! Anteeksi karkea kielenkäyttöni, mutta nyt mulla sit on mahatautia! Mä en oikeesti kestä. Oltiinhan tässä jo noin viikko terveenä. En mä ymmärrä. Jotenkin elämänilo alkaa hiipua kun koko ajan on joku tauti päällä.
Koulusta ei oikein tule mitään kun siellä on muutenkin niin tiukka linja noitten poissaolojen suhteen. Ei auta yhtään vaikka olis kuinka kipeenä. Sit jos menee kouluun kipeenä kun ei halua poissaoloja niin melkein pakotetaan kotiin. Ihan älytön systeemi mun mielestä. Mut antaa sen koulun nyt olla. Olen sitä nyt ihan liikaa miettinyt. Antaa nyt vaan olla.
Kohta pääsee taas kultsin viereen makoilemaan. Kunhan se vaan tulis kotiin. Eilen tai siis tänään se tuli yöllä joskus puol 4. Oli oikein ihanaa rutistella sitä ja nukkua sen vieressä. Olen kuulemma hellyyden kipeä. Kyllä olenkin. En mä saa ikinä tarpeekseni pusuista, haleista ja sen sellasista. Pakko mennä suihkuun, jos vähän piristyis tai jotain.