No eihän yks tekstari mihinkään riittäny! Eräs lähetti lähemmäs kymmenen viestiä. Ensin tyyliin, et mitä mä oikein tarkotin. Kun ei tajua niin ei tajua. Parin viestin päästä taas vakuutti rakastavansa mua.
Mä en ole vieläkään ymmärtänyt, että missä ihmeen vaiheessa se on voinu muhun rakastua. Eihän toiseen voi rakastua nähtyään vilauksen. Enhän ole edes niin hyvän näköinen. Ihastua voi, muttei rakastua. Niin se mun mielestä menee.
Takasin siihen viestittelyyn. En enää tarkalleen muista jokaista viestiä, kun poistin ne kaikki melkein heti. Se olis halunnu vielä nähdäkin, mut mua ei kiinnostanu sen tapaaminen yhtään. Tullaan kumminkin ennemmin tai myöhemmin törmäämään jossain. Ja jos olisin sitä mennyt tapaamaan niin se olis tentannut mua aivan varmasti vaikka kuinka kauan. Eikä mulla olis ollu vastausta jokaiseen kysymykseen.
Tämä kategoria lopettaa näillä näkymin olemassa olon tähän. Onneksi.