Mä en ymmärrä mitä ihmiset siitä saa, että ne pohtivat toisten asioita oikein porukalla. Mua ei ole koskaan kiinnostanut juoruta toisista. Antaa kaikkien elää omaa elämäänsä niin kuin haluavat. Kyllähän omia asioita voi pohtia toisten kanssa, mutta siinä ei ole mun mielestä mitään järkeä, että puhutaan sillon kun ihmiset, joita asia koskee, ei ole paikalla. Juttuhan voi mennä aivan väärin ja tulla kauheita väärinkäsityksiä, kun ei tiedetä mistä puhutaan. Mun puolesta kaikki saa juoruta ihan omantunnon mukaan niin paljon kun pystyvät, mutta mä yritän olla sortumatta siihen. Mua ei loppujen lopuks kiinnosta yhtään mitä joku muu on tehnyt.
Sitten tähän mun Parempi elämä-projektiin :)
Olen jo aika kauan yrittänyt olla välittämättä yhtään siitä mitä muut musta saattaisivat ajatella. Enhän voi sitä ikinä saada selville niin miksi siitä kannattaisi stressata. Toinen juttu tässä projektissa on siis painonpudottaminen. Se on mennyt ainakin tähän asti ihan kohtalaisen hyvin. Vielä on paljon jäljellä, mutta nyt kun tuli kesä ja pääsee ulos pyörimään niin eiköhän se siitä. Karkkia ja kaikkea muuta lihottavaa en enää aio suuhuni tunkea. Ehkä kerran kuussa voi jonkun pienen syödä, jos siltä sattuu tuntumaan. Ei kaikki yhteen karkkiin kyllä kaadu. Ja ehkä sitten kapeampana joku mut huomaisikin :)
Lopuksi täytyy tunnustaa yksi asia... Työkaverin sähköpostien lukeminen on kyllä niin väärin, mutta en mahda itselleni mitään kun niissä puhutaan musta. Tästä päästään taas takaisin tuohon juoruiluun, josta en enää viitti kirjottaa.