Mun pitäis kuulemma tietää et mitä teen tulevaisuudessa... Miten? Ei huutaminen siihen ainakaan auta.
En voinut sulle kertoa suunnitelmistani, koska tiesin miten reagoisit.
Nyt kun sait selville, reagoit juuri niin kuin olin ajatellutkin. Tätä
piinaa olisi jatkunut paljon pitempään. Miten olisin sen kestänyt?
Haluan pois. Jonnekin muualle. Yksin tai jonkun muun kanssa.
Täällä en jaksa. Joku rahanlähde pitäisi kanssa löytää, että
saisin suunnitelmani toimimaan. Olisipa kaikki helppoa. Mutta ei ole.
Hirveetä.
Nyt tiedän, että välität minusta. Viestisi paljasti. Jos et välittäisi,
et olisi tiennyt etkä lähettänyt. Kunhan vielä itsellesi sen
myöntäisit. Ja minulle.
perjantai, 21. heinäkuu 2006
Kommentit