Nyt tulee sitten paljon asiaa kerralla.
Ensin kouluasiaa. Nyt olisi kaksikin paikkaa tarjolla. Toinen ei vielä ole ihan varma, mutta sinne ehdottomasti tahtoisin. Olisi niin ihanaa päästä vihdoin sellaiseen paikkaan, missä todennäköisesti viihtyy. Paikkakunta on ainakin minun mieleeni ja tietty koulukin on.
Olen hurahtanut blogimaailmaan. Blogilistalla on muutamia mielenkiintoisia seurattavia. On niin avartavaa lukea muiden ajatuksia tästä maailmasta. Olen jäänyt koukkuun.
Kavereiden kanssa tuli vietettyä viikolla aikaa. Oli ratkiriemukasta. Ihanaa kun mulla on sunlainen ystävä. En haluaisi enkä pystyisikään olemaan ilman sua. Mun elämä olis niin tylsää ilman meidän sisäpiirijuttuja. Ei niitä kukaan muu tajuaisi. Olet korvaamaton.
Sunkin kanssa oli ihanaa. Parasta tähän mennessä. Ehdottomasti. Nyt olen taas sitä mieltä, että oikeesti välität. Luulen, ettet vaan uskalla kunnolla välittää. Jokin sua estää. Tietäsinpä mikä. Voisin ikuisesti olla vierelläsi. Niin hauskaa mulla oli. Olisitpa taas pian uudestaan vierelläni, mutta toisaalta... Enpä tiedä. Vaikeaa. Miks meidän juttu ei voi olla yksinkertainen? Oltais onnellisia. Oltais yhdessä.
Huomenna onkin sitten sellanen päivä, että jänskättää jo etukäteen. Kivaa on toivottavasti, ja paljon.