Kauheeta ku on niin paljon kirjotettavaa, ettei tiedä mistä alottais.
Eilen oli kivaa. Kaverin kanssa vietettiin Juhannusta omalla ihanalla tavallamme. Olisin halunnut lähteä johonkin missä on ihmisiä, mutta tämä sopi mulle ihan hyvin. Ehkä ens Juhannus vietetään vielä hauskemmin tai ainakin isommalla porukalla. Täytyy munkin joskus viettää oikein kunnon Juhannus. Se on yksin niin vaikeeta.
Sitten toi haistakaa paska -juttu. Kukaan ei usko muhun. Mun pitää itse jaksaa uskoa itseeni. Aina ei jaksa. Se sattuu niin syvälle kun lähimmät ihmiset sanoo, etten pysty johonkin tai olen saamaton jne. Olin niin lähellä kunnon romahdusta. Kukaan ei edes usko, että minä uskon itseeni.
Helpotusta viime päivien oloon. Olen syönyt vain yhden puolesta. Onneksi. Tai ei onneksi, koska nyt painoa tulee lisää siitä syömisestä... Koskaan ei voi olla kaikki asiat hyvin. Aina on jossain vikaa.
Tilastoihinkin on tullut muutoksia:
4/1/0
En uskaltanut. Ehkä sitten seuraavalla kerralla... tai joskus.