Mä olen niin murtumispisteessä. Jos huomenna ei nähdä niin tää on tällä kertaa ihan oikeesti mun osalta loppu. Tai todennäköisesti sittenkin, jos huomenna nähdään. En vielä tiedä. Et sä musta mitään välitä. Vaikka niin luulin. Olen sulle vaan joku nappula, jota voit siirrellä ihan miten vaan ja käyttää hyväksesi. Miten sellasta voi jaksaa? En minä ainakaan jaksa.
Nyt tarkemmin ajateltuna sä olet muuttunu ihan kauheesti. Huonompaan suuntaan. Todella paljon huonompaan. Tosi huono juttu sun kannalta, koska joku päivä huomaat tehneesi virheen. Tää kuulostaa kovin omahyväseltä, mutta se on totuus. Silloin olen todennäköisesti muualla ja onnellinen siellä. En aio sua enää vaivata ja odottaa, että olisit sellanen ku olit. En enää jaksa uskoa. En tiedä uskoinko oikeasti ennenkään. Halusin vaan, että mullakin olisi joku...