Tänään sulle olis sitten sopinu. Onneks osasin järkeillä ja en lähtenyt. Löytyyhän multa järkeä päästä. En olis uskonu. Yleensä siellä liikkuu vaan yks asia. Tänäänkin haaveilin vieressä istuvasta tyypistä. Siitä, miten se halais mua vahvasti rutistaen ja miten sen kädet silittelis mun ihoa jne. Huoh...
Haaveissa kaikki on niin ihanaa. Miksei todellisuudessa vois olla?
Jotenkin en osaa luottaa suhun. En ole koskaan osannut. Nyt pari päivää olen miettinyt, että vakuutit rakastavasi minua vain saadaksesi. Sitten kun sait, ei mitään tietoa rakkaudesta saati edes välittämisestä. Kaikki oli alussa vain leikkiä ja näyttelemistä. Mulla ei ole mitään tietoa, millainen ihminen oikeasti olet. Et kerro mitään. Enkä mä halua kysyä.
Haukotus. Pitäis varmaan harkita nukkumaanmenoa, että jaksan huomenna haaveilla.